Multumesc

 

Și dacă mâine nu mai sunt,

Iar urma-mi se va pierde,

Vreau să-ți las doar un cuvânt

Chiar dacă nu l-ai crede.

 

Nu-s vorbe complicate

Despre dorințe, juruințe,

Despre timp ori viaț-ori moarte

Ci despre aducere aminte.

 

Nu-s vorbe lungi, fără sfârșit,

Ce au să curgă în neant

Ci i-un cuvânt tăcut, gândit,

Direct, serios, nu aberant.

 

E doar un simplu “Mulțumesc”

Cu-un zâmbet fin alături

Spus pe-un ton copilăresc,

Cu mare trac, în versuri.

 

De ce mă-ntrebi dar pentru ce

E-acesta dintr-o dată zis?

De ce mă-ntrebi ce se petrece,

E-acesta scump, nătâng sau interzis?

 

Ce-i drept, nu știu să îți explic;

Doar un singur lucru pot

Fără să stric sau să complic:

Să spun cuvântul: “tot”.

 

Că sunt, că zic, c-auzi, că ești,

Că păstrez și țin la ea

Că respecți, că prețuiești

Un lucru drag – prietenia.

 

Și dacă mâine nu mai sunt

Aici să-l spun chiar eu

Vreau să-ți las doar un cuvânt

Să-l ai în suflet mai mereu.

 

Păstrează deci în inimă

Din tot și toate câte spun

Cuvântul meu fără de noimă,

“Mulțumesc” abstract, nebun…

2 gânduri despre „Multumesc

  1. BOB DYLANoi din sat spune:

    dacă realitatea ar fi la fel de frumoasă precum poesis-urile tale, am trăi toți ca într-un film de comedie romantică: siropos, previzibil, fără provocări, și fără suferința ce întărește caracterul.

    • Asta e poezie… E arta… Ai mai vazut in natura vreun arbore violet? Fiindca eu am vazut tablouri cu asa ceva (arbori violet) 😛 A si inca o socoteala, lucrurile sunt atat de simple… dar noua ne place la nebunie sa le complicam. Lucrurile simple sunt atat de frumoase. O sa ajungi si tu la concluzia asta candva 🙂

Lasă un răspuns

