Emoții și toamnă

E iubirea de-o vară tot ce mi-a rămas.

E gustul amar de după pelin,

Acela ce-l lași când la ceasul de seară

Sufletu-mi cu sufletu-ți nu-mi mai alin.

 

Mă doare și văd că mă sting îndurând.

Mi-e ciudă pe mine căci tot eu te strig

Deși te alung, te reneg tremurând;

Mă doare, dar tot lângă mine vreau să te strâng.

 

Mi-e inima grea, din ea țâșnește iubire.

Aș vrea printr-un petic ca să o dreg

Sau s-o constrâng  în vreo zidire

De tine să uite, totul să șterg.

 

E iubirea de-o vară tot ce mi-a rămas.

E gustul acela pe care-l simți atunci când

N-ai încotro – știi că-i amar tare leacul

Dar totuși îl bei… că-i dulce în gând.

2 gânduri despre „Emoții și toamnă

  1. BOB DYLANoi din sat spune:

    Tristețile mele,
    Tristețile tale,
    Lichior de mandarine,
    Lichior de portocale.

Lasă un răspuns

