Medicina… dragostei

Mai dă-mi o fiolă cu dragoste
Să-mi vindec durerile sorții,
Să uit suferința ce este,
Să dreg rana săpată de alții.

Mai dă-mi o pastilă de noi
Și tratamente-ndelungi cu iubire.
Căci peste mine căzut-au doar ploi
Și-s udă și tușesc amăgire.

Mi-i suflul greoi și gustul acriu,
M-apasă – nu pot să respir;
În suflet mă umple-un pustiu,
Mă doare și-l simt în delir.

Am nevoie de-o fiolă măcar
Din leacul acela ce știi
Să-l fabrici în inimă doar –
O fiolă cu zâmbet și bucurii.

O fiolă din aceea ce tu
O amesteci c-o parte din tine
Și-o dai ca darul acela ce nu
Îl poate primi orișicine.

Mai dă-mi o fiolă de gînduri alese
Să-mi vindec slăbiciunile firii.
Nu-mi pasă de reacții adverse,
Vreau doar … pastila iubirii.

3 gânduri despre „Medicina… dragostei

  1. EuGeniuZ spune:

    Chiar super. Si ia aminte ca apecierea vine de la un distant fata de arta clasica (poezia aici o incadrez). Keep going on!

  2. BOB DYLANoi din sat spune:

    Grosso modo doar 3 chestii din științele medicale au legătură cu dragostea: Testosteronul (caractere sexuale secundare, libido etc.), Estrogenul (analog testosteronului) și Oxitocina (empatie și instincte materne)

Lasă un răspuns

