Dor de viitor

Imagine

Mi-e dor de timpuri noi;

Să fac ce-oi face mâine.

Să-mi amintesc de voi,

De-atunci când fi-va bine.

 

Mi-e dor să te iubesc pe tine

Acela care fi-vei iarăși –

Un visător prin ploi puține,

Un „i” pus la tovarăși…

 

Mi-e dor că să visez cu noi,

Într-un mâine fără ceas,

Mi-e dor de când vom fi doi,

Mi-e dor de teama unui pas…

5 gânduri despre „Dor de viitor

  1. EuGeniuZ spune:

    fii mai pragmatica si se vor rezolva toate! sau macar vor lasa senzatia ca se rezolva!!!!!

  2. BOB DYLANoi din sat spune:

    viitorul nu mai e ce-a fost odinioară

Lasă un răspuns

